Sunday, 8 November 2009

Sunday Summary!

Hey everyone!
So this is the start of a new weekly post I will be doing – its basically a summary of 5 good things that have happened throughout the week :) The lovely Amy inspired me to do this – make sure you go check her out!!
1. It obviously have to be my iphone working again :) Still can’t believe it Yay!
2. Catching an episode of Gimme Gimme Gimme on Gold last night – totally forgot how much I loved this programme back in the day!
gimme_gimme_gimme_uk-show
3. Doing a little bit of Christmas Shopping today with Adam – I love getting into the festive spirit!!
4. I managed to get one of my assignments completed! Hallelujah! Really starting to feel like I can handle my workload now :)
5. Deleting my Twitter – it is single handedly one of the best things I have done for myself right now. I have realised how unproductive it made me  and I am reaping the benefits :) Im not saying I will never return but right now I am really enjoying being away from it!
Here’s to a great week!!
xoxo

11 comments:

  1. I started my christmas shopping too! Sort of by accident (I just saw something and had to buy it!) Hopeing to get orgaised in advance this year..... famous last words!! Emma :)

    ReplyDelete
  2. I love Gimme Gimme Gimme - it is one of the funniest programmes ever!

    Xmas shopping - I plan to start mine in the next couple of weeks :)

    And yay for no twitter. I had a little tweet yesterday just to say hello but I don't miss it at all!

    xxx

    ReplyDelete
  3. This is a cute idea :) I might have to nab it at some point hehe. I used to love Gimme Gimme Gimme... UKGold is full of awesome programmes! x

    ReplyDelete
  4. Gimme Gimme Gimme was one of my fave TV shows ever. I have the entire collection on VHS hehe
    This is a lovely post idea
    xx

    ReplyDelete
  5. I deleted my Twitter account too. I totally didn't "get" it, and found it, well to put it bluntly a load of crap!! x

    ReplyDelete
  6. OMG I always say viiiiile like linda from Gimme Gimme Gimme, love it! Also love Goodness Gracious Me as well which I think was on around the same time? so funny!

    ReplyDelete
  7. @sarah x omg i forgot about goodness gracious me!! i loved that too :D yeah i think they were on at the same time too! xx

    ReplyDelete
  8. I'm a bit over Twitter- I waste far too much time faffing on it!

    Really like this idea- might have to do it too :)
    xxx

    ReplyDelete
  9. Aww....I can't really read the rest of the post because the New Moon widget covers up the post!!

    But yay again for your iPhone!!

    ReplyDelete
  10. @lisa oh no! ive fixeed it now so you should be able to read it all :) xxx

    ReplyDelete
  11. Why not just not go on twitter instead of deleting it?

    ReplyDelete

Blogger Template made by pipdig